Veelgestelde vragen
Voor particuliere verkoop zijn onze showrooms gesloten, voor zakelijke en privé lease kunt u wel een verkoopafspraak maken. Ook onze werkplaatsen zijn geopend. In deze tijd kun je op ons rekenen, daarom blijven wij (volgens de richtlijnen van het RIVM) open voor onderhoud. Heb je een afspraak staan? Dan gaat deze gewoon door. Natuurlijk is de gezondheid en veiligheid prioriteit. Omdat dit in sommige gevallen tot vragen kan leiden hebben we hieronder de veelgestelde vragen op een rijtje gezet en beantwoord.
Algemeen
Hoe zorgen jullie voor een veilige omgeving voor klant en medewerker?
Om het risico te beperken geven wij geen handen meer en houden wij minimaal 1,5 meter afstand. Daarnaast volgen wij strike protocollen van PON / BOVAG voor hygiëne van medewerkers en werkruimtes.
- Wij schudden tijdelijk geen hand meer.
- Wij houden gepaste afstand als wij in gesprek zijn.
- Wij volgen strikt de protocollen omtrent handen wassen.
- Wij beschikken over extra zeep, desinfecterende middelen en handdoeken voor eenmalig gebruik.
- Wij voeren extra schoonmaakrondes uit in de ‘high touch’ gebieden.
Verkoop
Wat zijn de openingstijden van de showroom?
Voor particuliere verkoop en lease zijn onze showrooms gesloten, voor zakelijk verkoop en lease kunt u wel een afspraak maken. Onze werkplaatsen zijn gewoon geopend volgens de reguliere openingstijden.
Bourguignon Leeuwarden | 058 284 7000 |
Bourguignon Dokkum | 0519 228090 |
Bourguignon Occasions | 058 284 7000 |
Bourguignon Lease | 058 284 7040 |
Bourguignon Verhuur | 058 267 1000 |
Bourguignon Schadeherstel | 058 288 3945 |
Mijn (nieuwe) auto wordt binnenkort afgeleverd, hoe gaat dit in zijn werk?
De afleveringen van de auto gaan vooralsnog gewoon door buiten de showroom. Mocht deze situatie veranderen dan laten wij je dit tijdig weten. Wij informeren je persoonlijk hierover. Houd er rekening mee dat het in ontvangst nemen van je auto iets anders gaat dan je van ons gewend bent. Mocht je gezondheidsklachten hebben, laat dit ons dan zo snel mogelijk weten.
Ik heb interesse in een nieuwe (of gebruikte) auto maar wil / kan niet naar Bourguignon komen
Onze showrooms zijn momenteel gesloten, maar onze verkoopadviseurs laten je graag alles zien van de auto en staan klaar om vragen te beantwoorden. Zo is het mogelijk om te videobellen met de verkoopadviseurs, telefonisch contact te hebben of juist per e-mail je vragen te stellen. Neem hiervoor contact op met de betreffende vestiging en wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Voor zakelijk en privé lease kunt u wel een afspraak maken.
Onderhoud en reparatie
Mijn auto heeft schade en / of een storing. Kan ik hiervoor langskomen?
Ja, hiervoor kun je terecht in onze schadewerkplaats of bij de servicebalie. Deze zijn, ondanks de maatregelen, gewoon geopend.
Kan een werkplaatsafspraak nog steeds doorgaan?
Ja, via onze werkplaatsplanner kunt u een afspraak inplannen.
Ik heb vervangend vervoer nodig. Is dit veilig?
Ja, auto’s die gebruikt worden voor vervangend vervoer zijn gereinigd conform RIVM normen.
Wat zijn de openingstijden van de werkplaatsen?
De werkplaatsen zijn op de regulieren tijden open. Op de pagina vestigingen Bourguignon zie je de actuele openingstijden.
Kan ik wachten op mijn onderhoud of reparatie?
Ja, dit is mogelijk binnen de geldende richtlijnen van het RIVM. Je kunt natuurlijk ook gebruik maken van ons vervangende vervoer.
Onderdelendienst
Kan ik nog steeds onderdelen bestellen / afhalen?
De onderdelendienst is geopend voor het afhalen van artikelen die online (of telefonisch) worden besteld.